Rombor - 
łożyska kulkowe,dwurzędowe,mikrołożyska,łożyska kulkowe jednorzędowe,łożyska walcowe,łożyska wahliwe,łożyska igiełkowe,łożyska kulkowe skośne,łożyska do klimatyzacji,łożyska specjalne,łożyska samochodowe,łożyska standardowe,łożyska toczne,łożyska przemysłowe

Udziałowiec - Firma Poligraficzno - Introligatorska,wykonuje druki dla uczelni,szkół oraz urzędów,świadectwa szkolne oraz dzienniki

ADHD Interactive – Agencja Reklamowa

ADHD Interactive – Agencja Reklamowa Agencja interaktywna poznań ADHD Interactive zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Z naszą firmą wzniesiesz się na wyżyny sukcesu. Optymalizacja stron www w naszym wypadku to żaden problem, zajmujemy się tym nie od dziś. Jesteśmy doświadczonym oraz kreatywnym zespołem. Projektowanie materiałów reklamowych to dla nas czysta przyjemność. Nasi pracownicy potrafią zająć się Państwa firmą z każdej strony. Zarówno webowej, graficznej jak i marketingowej. SEO copywriting to nasza specjalność. Reklama internetowa w dzisiejszych czasach to podstawa. Wiemy o tym bardzo dobrze. Odwiedź naszą stronę i sprawdź co jeszcze Cię zaskoczy.

Szczegóły strony www.adhdinteractive.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj stronę www.adhdinteractive.pl:

ADHD Interactive – Agencja Reklamowa

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 9 Odwiedziny googlebot 5

Najnowsze wiadomości:

  • 25 maja to Dzień Noszenia Bzu. Słowo Dziennika o Terrym Pratchetcie

    Terry Pratchett zmarł w czasach, w której nie docenia się filozofów i myślicieli. On sam był myślicielem, który poświęcił się tematowi postępu technologicznego.  Jego książki mogły uświadomić, że próby hamowania postępu są jak próby zakładania hamulca na wulkan...

    Czytaj więcej »
  • Czy RODO oznacza koniec traktowania nas jak towarów?

    Dostajemy setki maili z powiadomieniami o zmianie polityk prywatności, a namawiające do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych banery przesłaniają popularne portale informacyjne. Europejskie organizacje startują z kampanią społeczną pod hasłem #TimeToDisagree/ #CzasNieZgody, w której przypomina konsumentom, że wraz z RODO dostają do ręki nowe narzędzia walki o dane na swój temat.

    Czytaj więcej »
  • Reklama intencyjna, czyli o poszukiwaniu klienta bez użycia cookies

    Do Polski wchodzi właśnie rozwiązanie reklamowe, oparte o intencje zakupowe badane w czasie rzeczywistym. Co ważne, nie wykorzystuje ono „ciasteczek”, więc w kontekście wchodzącego w życie RODO, wydaje się to być odpowiednie narzędzie promocji dla firm.

    Czytaj więcej »
  • SMS-y sposobem na aktualizację baz danych

    W życie weszła unijna dyrektywa RODO. To największa od 21 lat zmiana w przepisach dotyczących danych osobowych. Wprowadzenie tego rozporządzenia pociągnęło za sobą potrzebę utworzenia lub zaktualizowanie istniejących baz danych, włącznie z uzyskaniem nowych zgód. W przypadku dużych baz danych, zgody na przetwarzanie mogą pozyskiwać np. za pomocą masowej wysyłki SMS.

    Czytaj więcej »
  • Spam i phishing w I kwartale 2018 r. Groźny wizerunek portalu social media

    Na początku 2018 r. oszuści najchętniej wykorzystywali wizerunek Facebooka. Podrabiane strony służyły do kradzieży danych osobowych za pośrednictwem ataków phishingowych. Już w 2017 r. Facebook znalazł się wśród trzech najpopularniejszych firm, których wizerunek wykorzystywano w cyberatakach, wyprzedzając Microsoft oraz PayPala.

    Czytaj więcej »